Angående De Tre Musketörerna

Fick en fråga om vad jag tyckte om teatern De Tre Musketörerna.
Wow, säger jag bara. Helt underbar. Jag kan veeeeerkligen rekommendera er att se den!
Skall faktiskt gå och se den nu igen på Söndag för att den var så härlig, totalvärt att gå 2 om inte ännu fler gånger.
Det var sådan power och glädje i hela uppsättningen. Dessutom är det typ en rock-musikal, vilket är asballt.
Ja, som ni ser har jag bara positivt att säga om den.

När man hör att den är 3½ timma storknar man ju bara av tanken på att sitta där, men tro mig, tiden flyger förbi för att man har så kul, och efteråt tänker man att den kändes så mycket kortare än vad den var och att man gärna sitter några fler timmar, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0