Jag tror, jag tror, jag tror på viljan

Det är hemskt nu. Mår så himla.. hemskt.
Känns som att det inte kan bli så mycket värre nu, därför tänker jag göra precis tvärtemot det som känns bra, för det är vad alla säger att jag skall göra.

Jag skall börja äta, normalt.
Idag har jag ätit alla måltider, brukar bara äta frukost.
Mamma fick nog av att jag bara väger mindre och mindre, så jag har inget val egentligen.
Jag är så rädd för att jag skall känna mig sådär ännu mer äcklig igen, som jag gjorde förut. För fyra månader sen, då vägde jag 12 äckliga kilo mer än nu.
Tänk om mina nyckelben försvinner igen? Jag vill verkligen inte det, men det får jag ta itu med om det skulle bli så. Jag skall ju träna mycket också!

Det här måste bli bra, för jag klarar inte att hålla ut mer.
Håller alla mina tummar nu, hoppas och försöker!

Hej bloggen, jag skall bli bättre på att skriva nu. :thumbup:

Kommentarer
Postat av: Ebba

Snuttan! Du får inte äta dåligt. Kolla bara vad som hände med mig. Jag åt ingenting på två år, fick anorexi, en förstörd mage för livet (kommer aldrig bli frisk, nej) och förlorade flera vänner för att jag inte kunde tänka på något annat än mat. Och jag tänkte bara gå ner ett par kilo. Jag väger exakt 12 kg mer nu än vad jag gjorde då, och jag blir ledsen av att läsa att du tycker att det är äckligt att väga mer än vad du gör nu, inte för att jag vet hur mycket du väger. Men du ser väldigt smal ut. Ville bara varna dig. Så att du har ätit idag är kanonbra! Styrkekramar till dig.

2012-08-08 @ 20:32:10
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0