Ummmm

Yeah, blev ju sjukt mycket bloggande idag! Nejmen, har faktiskt tänkt blogga vid flera tillfällen, men bara känt mig tom på ord, hehe..

W/e nu blev det ett inlägg iallafall!
Kände mig så flitig i skolan idag.. Kom en timma sent (pga dålig tidsuppfattning) så jag bestämde mig för att stanna kvar en timma extra, vilket var jättebra då jag fick mycket gjort.
Skall börja äta sånadär fiskleverolje-tabletter varje morgon, huvudet skall tydligen fungera bättre då. Eller aa, koncentrationen blir ju bättre, vilket kan behövas då man har ADHD.......... =))))

Nu skall jag förbereda inför morgondagen och sedan gå och lägga mig, har nämligen möte 08.30 imorgon så måste alltså åka hemifrån 07.30. Kommer vara så sjukt jävla stolt om jag klarar det, helt sinnesrubbat tidigt, eh.


- Såhär attraherande såg jag ut idag. Känns så ovanligt med smink, använder det bara 1-2 gånger i veckan. Väldigt skönt att slippa den stressen på morgonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0