Goder morgon!

3:e advent idag, mysmyspys! Bara en vecka kvar, yihoooo!
Jag kom på nu att jag typ inte sagt till någon i min familj vad jag önskar mig.. D:
Fast det är ju inte så konstigt med tanke på att jag inte har någon aning om vad jag önskar mig.

Igår beställde jag hem min första sak från internet OMG! Känner mig asball.
Eller alltså.. Jag skickade länkar till mamma så hon får beställa, men sak samma!

Svart spiral taper, töjsmycke
Denna fina sak kommer snart i min brevlåda. Köpte två såna svarta, en i 12 mm och en i 16 mm.
Tyvärr fanns det inte svart i 14 mm, så då fick jag köpa en rosa, haha.. ;c

JUST JA! Filmen! Hobbit var aaaaaaaaaaaasgrym och fyyyy vad jag längtar till att dom två andra kommer ut! Den sista skulle komma ut sommaren 2014 om jag inte minns fel.
Så, till alla er som är osäkra på om ni skall se den - ni behöver inte vara osäkra längre, filmen är ett måste!
Jag gick och såg den i 3D och det var asvärt, gjorde filmen så mycket ballare än vad den redan är.

Skall nu avsluta detta inlägg på samma sätt som jag alltid gör - med en bild och "förlåt för ett så långt inlägg"!


- Nyvakennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0