Unbelievable

Vad bra att jag gjorde som jag sa! "Nu skall jag fan blogga", och så gjorde jag inte det.. ;pPppPpPP

Jag har mått rätt dåligt under veckan. Så, samma gamla anledning till att jag inte bloggat - jag var för deppig för att ha något att säga. Fast egentligen kanske det är då jag faktiskt ska blogga, och bara få ur mig all skit.
Menmen, gjort är gjort!
Ingen lust att skriva om det dåliga nu när jag faktiskt är på rätt bra humör.
Jag sov hos Saga i natt, det var topptoppen med tanke på hur ensam jag varit senaste tiden. Jag har gått i skolan, sen gått hem dirket och gått och lagt mig typ jättetidigt.. Jag har varit åh så utmattad, så jag har väl somnat vid 8-9-tiden, helt sjukt skönt faktiskt!

Jag har iallafall haft det jättekul med Saga, som vanligt.
Idag blir det att julshoppa lite, sen dra hem till familjen och packa inför att åka hem till mamma nu över julhelgen. Jag har en känsla av att det faktiskt kommer gå rätt bra. :thumbup:
 

- Så söta. Värsta fredagsmyset, jag svär, abo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0