A blade in the grass

Åhh, hittade en jättefin och mysig låt!
Det är Ben Howard – The Fear, ni borde absolut frigöra lite tid för att lyssna på denna.

Jag är lite skadad. Inte fysiskt, no no.
Hela jag känns bara som ett stort hål av hopplöshet. Srsly, ett hål.
Det är typ jättetomt men överfullt med hopplöshet, på något sätt.
Umm, jag har även blivit så skygg. Eller något. Jag bara klarar inte av att gå ut, känns som att folk stirrar rakt in i min själ och ser hela min skam. Att de äcklas av hur jag ser ut, precis som jag själv gör.
Både vågen och mamma påstår att jag gått ned i vikt, men det känns inte som att det är någon skillnad.
Jag vill ju bli liten och tunn, jag vill vara så lite som möjligt. Inte behöva se min kropp.

Skulle egentligen ha utskrivningsmöte på kliniken nu om 10 minuter, men jag kunde ej gå hemifrån.
Skulle även varit på jobbet idag, men det var samma sak där, kunde ej.

Blä.

Alla tankar kopplas till varandra, allt blir fel. Hur jag än gör är jag bara dålig. Se, nu klagar jag ännu mer.
Jag letar efter perfektion, men jag kommer inte uppnå det, och det får mig att dala neråt.
ÄckelJennifer, klagandes jävla idiot. Sluta.

Jag går runt i en cirkel och jag ser ingen avvikande väg, jag är fast.
Herregud försvinn från mig, dumma tankar.

- Ledsen mupp för snart 2 år sedan. Yep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0