Brist på liv

Jag gick aldrig ut och träffade Sandra, istället satt jag och hällde i mig vatten och försökte få bort yrseln som hindrade mig från att lämna lägenheten.
Och nu sitter jag fortfarande här, uttråkad och jävlig.

Det är katastrof, har suttit i min säng hela jävla dagen, okej om man bortser ifrån att jag gått ut på balkongen några gånger..

Bestämde mig till slut för att jag skulle dra iväg och möta folk, så jag fixade mig och gjorde mig klar, sen precis när jag ska gå och kollar sl inser jag att jag inte hinner ut. Eller ja, skulle hinna vara ute i typ 20 minuter, känns ju inte så himla värt.
Hur som helst, kände att jag blev tårögd och skulle börja storgrina när som helst, men istället så hämtade jag läsk och choklad och satte mig vid datorn, jag äger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0