Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.



• Jag älskar piercingar och tatueringar.
• Jag är väldigt förtjust i konserverad ananas.
• Min favoritfärg är blå, utan tvekan.
• Jag lyssnar på väldigt blandad musik, men det jag gillar mest är ändå åt death metal-hållet.
• Mitt favoritdjur är får, även fast de kan lukta väldigt illa. <3<3<3
• Jag vill gärna lägga upp bilder på mig själv, men jag tycker inte jag blir så värst bra på bilder, så jag byter profilbild hela tiden för att jag inte är nöjd, haha.
• Något jag önskar att jag kunde göra är att åka skateboard eller "jumpstylea".
• Det är jättemycket jag vill ändra på när det gäller mitt utseende, men de 3 första är att få finare ögon istället för mina som är sneda, att bli blekare så jag kan sminka mig med andra färger, och typiska tonåringsönskningen - vara smalare.
• Det värsta jag vet är avsked eller att skiljas från någon, oavsett om jag bara ska vara borta från personen i 5 minuter så är det jättejobbigt att gå därifrån.
• Det bästa sättet för mig att fördriva tiden med är att räkna ärren på mina armar.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Lol. Vi är ganska lika. Tyckte det var lite kul att läsa. Du behöver inte smala ner dig dock. Du är superfin, trattis! :*

2012-06-22 @ 18:57:45
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/
Postat av: Friggo

Näe, jag håller med Ebba, du behöver verkligen inte smala ner dig. Du är skitsnygg!

2012-06-24 @ 12:36:22
Postat av: Ebba

Är fett förvirrad av blogg.se! förstår inte hur det fungerar med när man svarar på kommentarerna. Kan du se det jag skrev? T_T

Svar: WOHO DET HÄR ÄR JU ASKUL! 8DDDD
Mimmi Karlsson

2012-06-25 @ 15:41:40
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0