Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Så himla svårt att säga.. Det är jättemånga jag verkligen vill träffa..!

Först är det ju då alla på hemmet jag nyligen bodde på, speciellt Danitza som flyttade till USA, så har inte träffat henne på ca ett år. ;( Men verkligen ALLA som bott där med mig är jättesaknade.

Sen är det ju då min "syster" Tove. Hon är inte min biologiska syster men, kortfattat, så är vi som systrar.
Jag började tappa kontakten med henne när jag flyttade till hemmet, vilket jag är jätteledsen över.
Hon betyder väldigt mycket för mig.

Nadia är också en person jag hemskt gärna vill träffa. Även vi började glida ifrån varandra i samband med att jag flyttade till hemmet. Och det var bland det jobbigaste "relationsavslutet" jag varit med om. Avslut är verkligen fel ord, med tanke på att vi fortfarande har kontakt, men vi var verkligen allra bästa vänner, could'nt live without eachother, så det blev helt stört jobbigt. Var typ som att ens liv gled ur händerna på en.

Förresten så är jag med i "Veckans blogg" på en trevlig och fin blogg.
Länken till inlägget har ni HÄR.

Kommentarer
Postat av: Sheil

Sv. Jo allt är bra med mig :)

Tack detsamma, hoppas de inte gjorde något att jag tog din 25-dagars lista :)

2012-06-23 @ 23:49:49
URL: http://sheil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0