...Fint... Väder...

Inte riktigt, va? Typiskt väder man blir deprimerad av. Usch.

Jag har ägnat min morgon åt att hänga tvätt och försökt komma igång med att packa 2 lådor, har typ nästan alla böcker och i stort sett allt i skrivbordslådorna/skåpet. Känns ju hur drygt som helst, för det är ganska svårt att organisera också med tanke på att det inte får väga för mycket men man ska ändå försöka fylla en hel flyttlåda. Får typ smuggla ned mammas kläder i mina lådor, och alla böckerna i hennes lådor, hehe. :thumbup:

Ska stress-städa nu så jag kan komma iväg vid 4 och träffa Felix, getemüsigt.
Skulle egentligen ha åkt till någon möbelaffär idag och försökt hitta någon säng jag kan tänka mig, men det är en skev dag idag, så det får bli typ imorgon.

HERREGUD JAG PÅBÖRJAR FLYTTEN OM 4 DAGAR OMG HELT GAL1. :bigeyes:

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag skrev iaf: Hihi. Vad fint! :* prova att svara på den här kommentaren ifrån bloggkontot så ska jag se om jag kan se den :D

2012-06-25 @ 16:06:48
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0