Flyttandet igång!

Lol jag är så vuxen och cool så jag är ganska bizzy och uppbokad i veckan.. ;pPppPp
Nejmen. Började med flyttförberedning idag. Packade en låda, stora framsteg alltså.

Alright, så här ser vevckan ut då.. :
Måndag - Skola, familjesamtal, informationsmöte ang. sommarjobb.
Tisdag - Skola, jogga, köpa flyttlådor och packa så många vi hinner. Slutar även röka denna dag, bestämde det när jag köpte cigg senast. Köpte två paket och sa att jag skulle sluta efter dom, kommer säkert gå jättedåligt haha.. :))))))
Onsdag - Med tanke på att det är nationaldagen är jag ledig, vilket inte är så jättekul när man precis slutat röka. Jaja, jag ska väl ligga i sängen och sura hela dagen p.g.a. nikotinbrist. Sedan blir det att gymma.
Torsdag - Skola, sen om jag inte är så jättegrinig träffar jag nog Felix. På kvällen kommer jag försöka packa lite mer.
Fredag - Skola, sedan gå på stan med mamma. Vi ska typ kolla på fina saker till skolavslutningen, men vi får se hur det blir. Vill egentligen gå i jeans, känns jättetrist att klä upp sig och fixa sig när man ändå inte känner sig fin. Kommer typ sluta med att jag skryter om att jag har köpt en fin klänning, kan inte stå emot, lol.
Lördag - Kolla på tapeter med mamma, säkert kolla andra inredningsgrejer också. Sedan kanske vi går på bio på kvällen. Annars blir det väl att hänga på Skype eller framför tv:n.
Söndag - Packa, rensa och städa. Lämna gamla saker till stadsmissionen, promenera till en återvinningscentral och slänga gammalt källarskrot.

Sen kommer jag säkerligen spela gitarr + Plants vs Zombies (som förövrigt är ett underbart spel) alla dagar också. Nice, abo.

Jättekul och kortfattat inlägg, jappsolutely.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0