Lol astaggad

Är fett jättepeppad på att sluta röka, wohooooo!
Det finns många olika bra anledningar till att sluta, vilket ger mig motivation.

• Första är helt klart att jag kommer ha mer pengar i slutändan.
• Jag kommer ha lättare att få bra kondition.
• Luktar bättre
• Bättre andedräkt
• Lättare andning
• Inte gula tänder
• Sen äre inte så fräscht att röka om man ska ha pojkvän som inte röker. För tillfället hatar jag närhet och kärlek, men den dagen då jag vill gå in i en relation kommer ju komma någon gång. I guess.

Kort sagt, kommer bara vara allmänt fräschare och piggare.


Ska spela Plants VS Zombies nu, hare bra y'all!
Btw Felix hälsar as usual. Han sjunger "It's not unusual to be loved by anyone."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0