Flyttlådor

Tjaba tjena. Håller på att plocka undan det sista som ligger framme på golvet just nu. Vi ska nämligen till någpn soptipp och min garderob ska slängas så då måste allt på golvet vara bortröjt så man kan skruva isär den. KUL VAAAA?!
Nja.

Det känns verkligen som vi kommit långt med packandet, jag har ca 2-3 lådor kvar att packa, känns hur konstigt som helst.
Äh, vi flyttar ju om 8 dagar så det är ju bara bra om mitt rum endast består av massa lådor, tomma skåp och hyllor, mitt fula skrivbord som jag egentligen vill slänga, och min säng som ska slängas.
Är jättelycklig över att sängen ska bort, för då kommer jag få sova i bäddsoffan i vardagsrummet de sista dagarna, så himla mysigt. :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0