Tvättning

Wow, this moment.. Sista tvättiden innan vi flyttar, det känns alltså..
Eh JK! Nejmen seriöst så har jag sista tvättiden nu klockan 4, så det gäller att verkligen få allting (som vi inte kommer använda) rent.

Jag har ändå inget vettigare för mig att göra så det är väl lika bra att spendera min tid i tvättstugan.
Är inte på topphumör så skulle inte orkat gå ut tror jag.
Jaja, det betyder ju bara att jag ännu mer möjlighet och tid till att blogga, YEAH!

EDIT; Felix kommenterade och tyckte det lät konstigt när jag skrev att jag skulle tvätta de kläder vi inte kommer använda. Jag kan hålla med, det lät jättekonstigt.
Så jag rättar till "så det gäller att verkligen få allting (som vi inte kommer att använda förrän i nya lägenheten) rent.
Vi har alltså valt ut så pass mycket kläder att det räcker tills vi har flyttat över alla kläder som nu ligger i lådor (förutom det vi tvättar nu såklart) till nya lägenheten. Nu bordet det vara lite bättre formulerat. :tired:


- Riktigt seg som lägger ut en bild som togs för två dagar sedan.

Kommentarer
Postat av: Felix

Älskling, menar du att du bara tvättar kläder du inte använder ;) ? hihihhoho

2012-06-24 @ 15:40:39
Postat av: Felix

Och ja,jag vet vad du mena men det var lite lustigt ändå!

2012-06-24 @ 15:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0