12-05-11

Waow.. Exakt när jag skrivit rubriken slutade det regna och blev sol.
Ganska häftigt med tanke på att jag tänkt skriva en text om jobbiga känslor, så blev det nästan som att solen försökte stoppa mig från att erkänna hur jag mår.

Mjo, det är så det ser ut. Jag erkänner mitt mående för mig själv genom att skriva ner det. Annars låter jag bli att tänka "jag mår inte bra". Jag kan gråta hur mycket som helst, men erkännandet kommer inte förrän känslorna rinner ut ur fingertopparna och ner på tangenterna. Gosh, i'm such a poet. Lol.

Anyway, nu blev jag iallafall på bättre humör, tänk vad vädret påverkar..!
Ska ut om typ 10 mins och möta upp Felix och Robin som varit underbara nog att köpa cigg till mig.

Öh, nu började det regna igen. Aja, bara att slänga på sig luvan och fortsätta le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0