luckypill - when everything's just wrong

Jag fyller år om precis en vecka. Förut var jag pepp som fan, men nu är jag väldigt otaggad.
Skulle inte banga på att bara ligga i sängen hela dagen, asvärd födelsedag ju.

Egentligen ville jag fira galet med mina vänner, men jag har varit väldigt deppig senaste tiden, självkänslan är på botten och livslusten är inte direkt inom synhåll. Jag säger inte att jag vill dö, är bara inte så glad på livet. Eller något.

Jag vill bara ligga i sängen tills sommaren är över. Längtar alltid jättemycket tills det blir sommar, sen när den börjar närma sig blir jag bara skrämd.
Känns som att allting måste vara så bra på sommaren - allt är så ljust, folk är glada hela tiden, de har fina och lätta kläder och allting är bara helt tvärtemot min lilla värld. Det blir som ett krav att man ska vara så glad när det är fint väder, varmt och man är ledig.

Nej fy vad jobbigt med värmen, då kan man inte ha sina svarta jeans och tjocktröjor.
Vill inte visa mina armar. Vill inte visa min kropp.
Ska leva på theralen (ångestdämpande preparat som gör en dåsig) och bara sova hela tiden. Jävlar vad skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0