Arhrgrhgrhrggr

Måste stänga av datan, hur sorgset som helst.
Aja, jag behöver fan sova..!

Bröjar klockan 9 imorgon, om jag kommer upp i tid så tar jag en promenad/joggingtur till skolan.
Och när jag ska hem, eller det gör jag hursomhaver.
Jag är så jävla bra, har gett mig själv ett löfte, och det är att gå (bokstavligen talat då) till eller från skolan varje dag, helst båda men har så himla svårt att komma upp op morgonen så det blir oftast att jogga hem, uhh. Sen har jag även bestämt att jag inte ska åka hissen när jag ska hem, visserligen är det bara 2 ½ trappa upp, men bättre det än att åka hiss i alla fall. I guess.

AAAAAH nu ragear mamma, puss och godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0