16 jordsnurr

Well, som ni vet var det min födelsedag igår, hade en jättebra dag fast det var några negativa saker, men dom positiva väger mer! Stort tack till alla vänner (lol ingen läser ens min blogg) som var med och gjorde min dag, biiiiiiig love to you!

Idag hade jag släktkalas eller vad man nu ska kalla det. Blev aslyckat!
Och jag fick en gitaaaaaarr, är så jävla överlycklig huehuehue!!!!

ÄY JAG BA SKOJA SKA INTE SPAMMA MED MASSA VOKALER OCH UTROPSTECKEN. Och caps är ju bara överskattat.
Vad i helvete jag snackar skriver om vet jag inte, så jag säger hejdå nu!


- Dis iz wat i looked liek yästerdäy.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är din vän och läser din blogg

2012-05-21 @ 21:24:35
Postat av: Jennifer

Nu pratar jag med mig själv igen..

2012-05-21 @ 21:25:11
Postat av: Felix

Jag var schizofen förut, men nu mår vi bra!

Note to myself; Sluta låtsas vara Jennifer så hon ser ensam ut.

2012-05-21 @ 21:27:37
URL: http://jättehomosomlåtsasvarajennifer.se/
Postat av: Ebba

SNYGG!

2012-05-21 @ 21:52:23
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0