Felix suger

^Felix ville att rubriken skulle var "Felix är bäst" så jag skrev det fast jag mixade om det lite.. ABO!
Felix hälsar, LOOOOOOOOOOOOL.

Idag har varit en jättenice dag. Började med ett väldigt bra socmöte där planeringen kring min skolgång lades upp, sen satte jag mig och spelade gitarr ett jävla långt tag.
Efter lunchen blev jag firad med tårta och sång, lite pinsamt att sitta inför 30 pers som sjunger för en, men w/e!
Nu kommer jag låta jätte långrandig men.. SEEEEN hade jag bild och ritade en jättefin hest, fedt stoldt.
Nu till dagens diskreta höjdpunkt - fick ett positivt samtal som gör att jag slipper massa problem. Fet mycket ni fick veta nu, men AJA.

Öh onödigt långt inlägg, sorreh for that. Posshej.

Kommentarer
Postat av: Felix

Mitt skajp samtal va det positiva samtalen <3

2012-05-21 @ 21:42:17
Postat av: Ebba

Sv: Haha ja!



Jo men det är nog så. Vi är nog lite lika!



Haha ja, den är bäst. Kommer inte ihåg vilken scen den var med i dock :o

2012-05-21 @ 22:29:46
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0