Och så var man igång

Jag har promt bestämt mig för att rätta till det här. Självklart är det inte världens enklaste grej, lite mer åt mission impossible. Men goooood no. Jag kan klara det här, jag har gjort det förut och det är den bästa motivationen för att streta sig framåt i livet!

Abo vad smart jag låter, jag lovar, jag är fortfarande dum i huvudet, no need to worry. Det är bara så att jag är en jävel på att reflektera kring mina tankar och kan sätta ord på saker och formulera mig bra.
DAFUQ?! Jag berömde precis mig själv offentligt.. Fan, framsteg med en gång, WOOPWOOP.

Jag borde verkligen verkligen gå och lägga mig nu, till och med min syn börjar strejka nu. Saker som är helt stilla rör på sig, eh.
Frisk som aldrig förut, solklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0