Omfg yolo swag lol

Just precis så.

Jag har inte sovit en enda sekund inatt, dum som jag är.
Och igår somnade jag typ 6 på morgonen och vaknade vid halv 11 och kunde omöjligt somna om. Åh vad bra sömnrytm jag skapat! =D LOOOOOL VERKLIGEN INTE.

Tröttheten är inte det enda som stör mig, jag är även väldigt sur.
Umm, min vänstra sida av läppen har nämligen svullnat upp så jag får typ ägna resten av dagen med att rengöra piercingen och sitta med is på läppen.
Fast jag får skylla mig själv, har ätit så dåligt och bara legat i sängen ett tag så då får man ju lätt infektioner i kroppen, för immunförsvaret är ju helrubbat.
Dessutom drack jag cola direkt ur flaskan, och det är ju inte så jävla hygieniskt. Haha, jag suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0