Sleeping deaf

Umm, ställde alarmet på 13:20 innan jag la mig, så sulle jag få sova i typ 1 ½ timma.
Slutade med att jag vaknade 16:20 istället, obviously behövde jag verkligen sova eftersom mina sinnen ignorerade alarmet. Helkaos att inte vakna av värsta death metal-låten.
Äh, fan vad kunglig jag är.

Alltså, fick världens impuls att måla mina naglar orangea. Vilket är väldigt konstigt med tanke på att jag nästan aldrig målar naglarna och alrig haft någon annan färg än röd/rosa/vit/svart.
Amen vafan, YOLO! Åh, hatar det ordet.
Aja, nu sitter jag iaf och målar naglarna orangea.
BRÖÖÖÖÖÖL, har inget mer att säga.

- Daaaamn vilka muskler! SAJJK ;ppPpPPpPpP
Aja, br0talt snygg är jag på den här bilden iaf, haha.

Kommentarer
Postat av: tyra

ÄRE DU SOM BRÖLAR SOM EN BRUNSTIG ÄLG ELLÄÄH????

2012-05-21 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0