Umm, sorry

Öh EDIT; Det här blev ju jättekonstigt men aa, jag editar ett jättelångt och hemskt inlägg jag skrev genom att radera det och skriva edit, haha.. Jag suger, okej? =)))
Whatever nu skriver jag bara kortfattat att jag inte mått bra alls och därför inte bloggat, now you know.
Förresten.. Jag har skrivit en låt! Fast Det behövs mer text så den är inte riktigt klar, men jaja, jag har ackorden iallfall!

Jag ska försöka blogga lite fastän jag mår dåligt. Men kommer inte skriva några känslo-inlägg för mina tankar och känslor är helt störda och jag skulle säkert bli hatad av folk pga min sneda syn på allt, så det låter jag bli, haha!
Det får väl räcka med typ bilder, kanske lite musik, och bara allmänna inlägg som inte handlar så mycket om mig tills vidare. Dvs när jag mår bättre.

Dum Spiro Spero är allt som behövs sägas. Sort of.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0