luckypill - weak

Nej jag vet verkligen inte. Jag vet ingenting.
Jo, några saker vet jag. Det är söndag, klockan är snart 7, jag heter Jennifer, jag har svikit min familj idag, jag är nästan tom på näring och jag har ingen energi.

Jag är jättesvag. Någonting har hänt med mig, men jag vet inte vad. Jag är inte mig själv, jag är så.. Tom.
Jag tror inte att jag är ledsen, och jag tror inte heller att jag är glad.
Jag har inte lust att göra någonting förutom att lägga mig ner och förbli liggandes tills jag vet om allt ovetande.

Min verklighetsuppfattning känns svajig. Jag har känt mig liten idag, golvet och väggarna har känts större än vad de brukar vara, men när jag jämför mig med väggen är allt som det ska.
Jag låter som om jag hamnat i någon psykos, men det har jag inte, promise. Jag har bara för lite av all kraft som finns i kroppen, och då blir saker ur funktion. Lik som en apparat.

Idag är jag en apparat, en sådan som kan spela gitarr men inte städa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0