luckypill - i need that spark to get psyched back up

Jag kan inte dirket påstå att jag mår bra nu för tiden. Speciellt inte när jag är i den sitsen jag befinner mig i atm.
Jag har en svacka, den kom för ca 30 minuter sedan, vilket är väldigt skönt då det är precis innan jag skall sova. Men jag måste somna i tid, innan ångesten hinner fatt i paniken, för då går det inte att sova.

Jag känner mig dålig, urusel, värdelös, hopplös, patetisk. Det känns som att allt jag gör bara handlar om att få folk att tro att jag är någon jag inte är, för då kan dom få tycka vad dom vill eftersom det egentligen inte är mig det handlar om.
Om jag skulle vara mig själv och någon skulle få för sig att inte gilla mig (vilket i mitt huvud skulle vara exakt alla), då skulle jag gå under. Jag kan få 10000000osvosv komplimanger och sedan få höra en negativ sak om mig och bara bryta ihop. För jag har en så pass låg självkänsla att jag helt enkelt inte tar in komplimangerna jag får, och det är inte så jävla konstigt med tanke på att miss depressed over here inte tror på något bra som sägs om henne.

MESS. Det är en enda eländiga röra i mitt huvud - som vanligt.

Jag skall skriva lite mer om droger i mitt biologi-häfte och sedan gå och lägga mig.
Imorgon drar jag till skolan asap och kämpar mig igenom hela dagen!
• Lektioner
• Terapi
• Lunch (inte måltidsersättning)
• Utvecklingssamtal
• Familjesamtal
Och sist men inte minst..
• RÖKFRI.

Yes, you heard me. Eller nej, det gjorde ni ju faktiskt inte.. Men, ni läste rätt!
Jag har tagit mig ett nytt (och sista) beslut för att sluta röka, och snälla mamma credar genom att ge mig en slant i belöning då jag varit rökfri i en vecka, Motivation, motivation, motivation!!!!!


- Facelook yesterday, fnizz osv.

Kommentarer
Postat av: Peter

Åh, finaste Nensi (ännu ett smeknamn!!!).
Jag tycker du är så bra, helt världsbäst

2012-11-19 @ 06:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0