Nerd

Behöver väl inte ens nämna att jag ber om ursäkt för dålig bloggning..
Men i helgen har jag bara inte orkat. Laddade nämligen ner League of Legends för någon dag sedan, så när jag väl suttit vid datan har jag inte hunnit så mycket mer än att spela..
Men med tanke på att jag har en liten liten liten mini-laptop (som inte ens kallas laptop för att den är så liten) så funkar det bara inte då jag behöver mer minne och en snabbare data helt enkelt..

Jag Skypear i stort sätt hela tiden, så då laggar det helt sjukt mycket då jag spelar samtidigt. Det går faktiskt inte ens att starta något annat än Battle Training och det blir rätt långtråkigt.
Sååååååå, har fått mammas gamla dator men den hade hon bara en mus till, så idag var jag förbi min brorsas jobb och underbart nog fick jag tangentbord och skärm av honom!
Och av gulliga lilla Saga fick jag en webbkamera, så nu har jag ett komplett dator-set. /HAPPYHAPPYHAPPYGAL!!!! :love:


Sorry för långt inlägg, men ah.. Är hemma hos Saga nu, skall plugga lite och sedan kommer Zeke och kollar film med oss!

Skriver igen när jag kommer hem om jag hinner. Jag vet att jag är elak, men idag prioriterar jag LoL.


- Jag och min bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0