Shasha blokken

Uhh. Obra dag idag,
Eller alltså, jag mår rätt okej, bortsett från att jag är trött, men planering och sånt blev inte riktigt bra.
Skulle ha soc-möte nu på morgonen och prata om en eventuell jour-familj som jag skall bo hos (då det är lite körigt hemma nu), men har inte sovit så jättebra.
Gick och lade mig innan 11, men lyckades inte somna på en lång stund. Var helt klarvaken så då kände jag att jag lika gärna kunde ta fram datan och spela lite. Somnade först vid 2, och det är inte bra när man är en Jennifer.
En typisk Jennifer Mimmi Karlsson måste sova ca 8 timmar för att vara utvilad och kunna komma upp på morgonen. Så ja, jag missade mötet.
Vet inte hur mycket det ställer till och så, men jag mådde/mår fysiskt dåligt pga tröttheten så hade inte kunnat prestera mycket bättre än vad jag nu gjort.

Tänkte försöka vila mig nu ett tag så jag förhoppningsvis kan ta mig till skolan vid lunch-tid. Bättre sent än aldrig, antar jag..!

Well, ttyl och berättar hur min dag blev till slut. c;

- Jag var söt igår. No matter what you say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0