Elefantjävlar

Åhhh, har fått en jättejobbig låt på hjärnan.. "Fem elefanter balanseradeeee på en litenliten spindeltråå-åd! Det tyckte dom var så intressant, så dom gick och hämtade en annan elefant!"

Har precis ätit lunch och skall ha Svenska från klockan 1 till 3. Det är så skönt med dubbel-lektioner för då hinner man verkligen komma igång ordentligt.
Började dagen med två matte-lektioner, sedan terapisamtal (satt och spelade kort med terapeuten idag) och efter det lunch!

Innan jag kollade mig i spegeln hade jag tänkt lägga ut en bild på hur jag ser ut idag, men för allas säkerhet är det bäst att jag låter bli det.. :rolleyes:

 
- Ful gammal bild från 2010 då jag såg ut som en fjortis. =))))))


Kommentarer
Postat av: Saga

ELEFANTMAT

2012-10-15 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0