Fnizz

Tjatjena..!
Jag sitter med ren och skär smärta i min armbåge. Jag var nämligen väldigt klumpig igårkväll så jag drämde in armbågen i badrumskrokarna.. Kan knappt röra armbågen eller skapa tryck med den armen. Sillysillysilly!

Jag klarade inte av att arbeta i skolan idag, så jag tar med mig min biologiuppg. hem och jobbar ikväll. Skall skriva om drogvetskapen under de 7000 senaste åren, helknasigt..

Dom där skorna jag la upp i förra inlägget är ju som sagt på utförsäljning, så jag skall gå till Din Sko varje dag och kolla så dom finns kvar, och BANNE DEN som köper upp min storlek. Dom är MINA. Bara MINA. :mad:



- Helflippad brutta!!!!! Fett farlig och kriminell och biffig och allt sånt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0