Full rulle

Min helg har varit lat, seg, trött och ja.. You get it.
Men det har väl varit skönt på ett sätt, har varit så jävla mycket psykiska & fysiska påfrestningar senaste månaderna så mitt ego kan behöva boostas lite.. ;)

Igår tog jag och mamma en promenad till mormor och morfar (som jag för övrigt inte träffar så mycket nu för tiden), så mamma och mormor åkte till Täby C och handlade medan jag krattade löv på deras tomt, min rygg fick ta en del stryk av det..
Hade även namnsdag igår, så fick pengar och godis. Våran familj är inte värsta hejarna på namnsdagsfirande så det var väääldigt trevligt! :D

Okej, jättetråkigt inlägg. Men jag är på gott humör idag!
Skall snart dra iväg och gymma på ett gym som heter Enjoy, får väl se om det är något man kan tänka sig att köpa kort på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0