Helt jävla slut

Satan vad jag har slitit med mitt rum idag.. Det är helt sjukt vilken skillnad det blivit!
Jag möblerade om, fixade skrivbordet och stolen, städade undan ungefär ca alla mina kläder som låg lite här och där på golvet.. =))))

Efter att ha lyft och bankat och skruvat i alla 10000 skruvar till skrivbordet var jag helt skakig. Till och med benen var helt skeva.. Fast jag insåg att jag typ varken ätit eller druckit så det var väl inte så konstigt, heeeeeh..

Meeeeeeeeen, det blev tyvärr inget gym, för mamma hade inte kollat upp öppettiderna, så vid 3-tiden såg hon att dom stängde klockan 2. Kändes fett kul. =))))


Nu skall jag koppla av, ta en cigg, dricka vatten och sedan sminka mig. Har bestämt mig för att bli pro på sminkning, like if I could be.. Menmen, aim for the stars Jennifer!

- Bild från typ....... Juli??? Jag har universums sämsta tidsuppfattning, Jenfact #1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0