Inredning

Försöker bygga upp mitt rum i huvudet för att kunna få en bild av hur jag vill ha det..
Har ju blivit klar med första delen av skrivbordet, och snart även stolen. Sängen är ihopbyggd och extrasängen (som är en "låda" man har under sängen) skall snart fixas ihop också.
Sen kommer det svåra, väggar, gardiner (om jag ens vill ha det), förvaring, matta (om jag ens vill ha det) och sen alla grundsaker som typ vilken stil/färg jag skall ha i rummet.
Fast där har jag redan lite tankar, eftersom jag är så jävla emo vill jag ha ett mörk rum! Nej, men srsly, jag vill faktiskt ha ett mörkt rum.

Hade tänkt "pimpa" min säng genom att sätta fast svart spetstyg på ramen. För nu är den bara vit med en glatt och tråkig yta.

Jajajaja nog med ointressanta saker. Mitt humör är bra idag, tror jag. Jag känner typ ingen känsla direkt, känner mig bara motiverad till att göra saker.. Såååå, jag skall nu bygga ihop andra skrivbordsdelen och sedan dra och träna.
Det är supernice, för gymmet ligger 10 minuters promenad ifrån mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0