Kraft

Morgonen bestod av ångest, men jag får skylla mig själv, för det blir så när jag sitter uppe länge.
Jag är nämligen en nattmänniska så jag mår som bäst på natten, det är nästan som att jag mår bra faktiskt. Men sedan, dagen efter, då mår jag jättedåligt över att den känslan är borta. Bleh.
 
Hur som helst tog jag och mamma iallafall en promenad bort till mormor & morfar. Sjukt skönt väder idag för övrigt.
Jag tjänade lite pengar på att "tvätta" deras fönsterluckor. Det är helt sjukt vad det är trevligt att göra det, speciellt när mormor står bredvid och småpratar med en.
Åh, dom är så mysiga och snälla, fina morföräldrar!

Ikväll skall jag (precis som igår) bara ta det lugnt hemma. Mamma skall till en kompis så jag tänkte köpa lite godis och spendera tiden framför 6:an. Lika bra att passa på när mamma inte är hemma..... HEHEHEHE, hon  hatar 6:an.. :thumbdown:

- Bjuder på en oredigerad bild från i torsdags. Åh, så snäll jag är. :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0