Mmmm dat humör

Har väl funkat lite sådär i skolan idag.. Gick jättebra på biologin, verkligen jättebra, fick massor gjort.
Efter det skulle det vara pratgrupp med tjejer, men det var typ inga här idag så då spelade vi kort istället.. Vilket jag äääääälskar att göra, heaheahea.
Sedan gick resten av dagen åt fanders, tappade snabbt humöret, det sket sig på bilden, så jag kunde inte vara kvar där, och det här jävla röksuget gör mig så sjukligt frustrerad. Det är min kropp, så om jag säger åt mig själv att jag vill vara utan cigg, då uppskattar jag om heeeela jag kan hänga med i svängarna.
NIKOTINSKITSUGABSTINENS LÅT MIG VARAAAAA, JAG BEHÖVER INTE DIG LÄNGRE. :mad: /mad

- Jobbar fett flitigt i skolan som ni ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0