Vill men kan inte

Alltså jag vill ju verkligen blogga, det har ni nog märkt i de senaste inläggen, då jag i stort sätt bara skrivit "Jag måste verkligen börja blogga, fnizz", men det finns ett problem. Ett ganska stort problem.
Jag har verkligen inget att blogga om, mitt liv är asboring atm och jag är bara förvirrad och upp & ned hela jävla tiden.
Jag går inte i skolan för att jag har så jävla svårt att komma iväg.. Går jag inte i skolan får jag inga pengar, och då kan jag uppenbarligen inte köpa cigg, och då blir jag inte så överdrivet glad..
Jag låter så fjortis när jag säger såhär, men rökning är i stort sett den enda njutningen i mitt liv. Inte själva ciggaretterna, utan stunden då jag sitter ute, och bara tänker igenom massa saker. Fast inte som jag brukar göra, utan på ett rofyllt och positivt sätt..

Suck, jag önskar bara att jag kunde ta mig iväg till min skola och få någon ordning på mitt liv.. Känner mig bara så ensam och rädd. Liksom, går det åt helvete, vem fan fångar upp mig då?


Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh. Och så skriver du något som skulle kunna komma ur min käft. Jag går inte i skolan alls. Har inte gjort det sedan jag slutade nian, för tre år sedan. Heh. Känner mig helt förlorad och borttappad. Uäk.

2012-10-11 @ 15:42:51
URL: http://kolmonoxid.blogg.se
Postat av: Ebba

Sv: Jag skriver till dig på fbchatten istället :3

2012-10-12 @ 23:35:29
URL: http://kolmonoxid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0