Yahooooo

Haft en helt okej dag! Jobbat på som en galning och varit på rätt så bra humör, bara hoppas på att det håller i sig, hihi.

Köpte piercingarna + extra kulor med diamanter i, köpte även ny tunnel (örontöjning) med tanke på att den jag har nu har tappat en diamant. ;(
Den är jättefiiiiiiniiiiiis, silver med blingbling! Alltså, när jag skriver diamant hoppas jag att ni fattar att jag inte menar äkta diamant.. .______.

Skall nu äta mammas goda Bifteki och sedan dra och träna eftersom det inte blev av i helgen, hihoheha!!!!!

- YOLOOOOOOO!

Kommentarer
Postat av: Rudolf

Hejhej, tycker du att det är obehagligt när jag tittar på dig när du sover? Svårt att motstå, kul att ha dig som granne! Rudolf

2012-10-15 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0