Nöjd, nöjdare, Jennifer

Spenderat hela helgen hemma i Täby, är så himla stolt över mig själv. :')
Det har faktiskt gått bättre än jag väntat mig, var ju hur nervös som helst med tanke på att det är första hela helgen hemma på 4 veckor.

Igår träffade jag härliga Peter (Julia), det var huuuuuur trevligt som helst. Hennes familj bjöd hem mig på god middag, sedan gjorde hon en yolo-insats och presenterade Jennimongo för hennes kåmpizzz. Starkt jobbat, Peter! Ett stort steg för mänskligheten, ett litet steg för.. Ehh, jaa.. Dat.. Thäng..
Hade det hur som helst jättebra och är så glad över att jag lärde känna henne.

Okej.. Nu över till något annat för det börjar bli awkward nu, jag är aldrig såhär gosegullenuttekänslig. Jag är stenhård och tuff och säger "mongo" istället för "du är en så fin och bra vän och jag tycker om dig".
SÅ JULIA, OM DU SER DETTA SKALL DU KÄNNA DIG VÄLDIGT HEDRAD, jag är liksom exposed och hela min image har nu rubbats. Heeeeeeeeeeeeeeh inte för att jag haft någon. ;______;


- En Peter och ett mongo.

Kommentarer
Postat av: PETER

OHMYGOD VAD VACKERT PETER, JAG GILLAR DIG MED. <3

Svar: <3333333333333333333
Mimmi Karlsson

2012-09-23 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0