Down

Jag är jättedeppig, sådär hopplöst så man inte kan göra någonting.
Har legat i sängen hela dagen. Tog min sista cigg igår, och röksuget tar så hårt på mina krafter.
Jag brukade ju liksom alltid gå ut och röka så fort jag var stressad, ledsen, upprörd eller ångestfylld. Det känns seriöst som att jag förlorat mitt livs glädje, som att halva mitt liv tagits ifrån mig.. Det låter jättefånigt, men det känns som att jag inte är någon utan rökningen. Det är ju det enda som känns verkligt!

Jag har så ont i magen, men kan inte äta.
Jag har självskadeimpuls, men jag står emot.
Jag vill börja gråta, men det känns så värdelöst.
Jag känner mig ensam, men det är mer än bara en känsla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är nog bara en känsla.
du vet att jag bär dig när det blir för jobbigt, eller iallafall lånar ut mina uggs. <3

2013-01-05 @ 20:41:11
Postat av: Ptr

VADDÅ ANONYM, JAG SKREV IN PTR.

2013-01-05 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0