Jobbig b-rutta

Förstår att det är jobbigt att jag skriver så många inlägg varje dag.. Fan, borde verkligen dra in på bloggandet..
Okej, skall sluta larva mig.

På tal om "dra in på" så är jag idag inne på min 7e dag som rökfri, och för er som inte har så bra koll på veckans dagar så betyder det att jag varit rökfri i en vecka nu! =)
Känner mig asastronk. Men fybubblan vad sinnesrubbat psykiskt jobbigt det är.. Det har sugit musten ur mig, minst sagt. .___.

Idag är jag lite småhängig, så jag stannar hemma från skolan och städar och tvättar istället. Alltid något!


Kommentarer
Postat av: Magda

Söt! <3

Svar: Åh, tack!
Mimmi Karlsson

2013-06-02 @ 11:02:43
URL: http://www.kalazpinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0