Sjukling

Jag hatar att vara sjuk, verkligen hatar.
Jag blir så himla hjälplös och klen då, och det gör mig superdeppig, för jag är en sådan person som vill klara sig själv och typ "nej jag klarar mig, det är ingen fara, såret är ju bara typ 77 cm djupt!". Ah lolwut, you get it. Jag "kan själv", och det brukar inte funka så bra när man är sjuk..

Så.. Nu ligger jag här i sängen, febrig, hjälplös och eländig.
Känns typ som att hela kroppen har en inflammation då leder som bl.a. knäna, axlarna, fingrarna och nacken är alldeles ömma.

Håll tummarna för att jag slipper detta så fort som möjligt, är ni snälla!

P.S...... Du är inte sjuk på riktigt om du överlever utan detta!!!!!!! :


Kommentarer
Postat av: V

Du är så otroligt jävla bra! Varje gång jag ser dig vill jag bara komma fram och krama dig, ge dig en puss och säga att du är bäst. Krya på dig.

2013-01-29 @ 11:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0