God(urrr)morgon!

Sitter på bussen påväg till skolan atm.

Jag bestämde mig för att skriva fastän jag mår illa när jag tittar på mobilen.. :tired:


Jaja, det är hur som helst fantastiskt att jag kom upp i tid för att hinna med 8.10-bussen som är framme i liljeholmen ca kvart i 9.

Jag har varit sen typ varje dag senaste tiden för att jag inte orkat masa mig ur sängen och hinna med denna buss.

Men denna morgon är oerhört viktig! Jag har nämligen möte kl 9 (då jag vanligtvis börjar) med min soc. Så vi skall prata om hur min boendesituation skall se ut framöver.

Det vi pratat lite om tidigare är att jag flyttar ifrån jourfamiljen nu till sommaren för att bo i ett eget rum och ha tillgång till personalstöd dygnet runt.

Det känns bra hittills så vi får se hur det går på mötet nu. Wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0