On it again

Visst är det häpnadsväckande att jag på bara knän kryper tillbaka hit igen och påstår att jag skall börja blogga?

Nej, det tycker inte jag heller.


Anledningen är mest bara för att jag behöver rutiner i mitt liv, och bloggen är en rätt enkel rutin att börja öva in. Typ.

Det är sååååå mycket som har hänt och sååååå mycket som skall hända nu, så jag har för mycket att säga för att ta allt på en gång.

Men jag kan skriva några snabba punkter iallafall.


• Jag har sedan snart 3 månader tillbaka ett förhållande med min f.d. klasskompis vid namn Hampus. Helt sjukt lyckobringande!

• Jag skall äntligen ta upp träningen igen. Gymkort inköpes i veckan.

• Jag har börjat må bra och kan inom en snar framtid känna att det finns hopp för mig och mitt liv.

• Jag har kollat upp mina fysiska besvär och skall nu ändra på dom! Så nu i helgen skall jag till optikern och kolla synen (symptom; ansträngningshuvudverk), skall även börja hos en sjukgymnast (symptom; ont i alla möjliga olika leder och muskler), och sist men inte minst så blir jag rökfri den 12e juni!


Det får duga för nu så skriver jag mer någon annan gång! Puwzzzzz bitchääz! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0